tisdag 5 juli 2011

Långa listan.

Ja, listan slutar ju aldrig att fyllas på med saker som jag vill göra. Det är fantastiskt. Och frustrerande. I sommar hade jag tänkt mig att jag skulle blogga mer. Göra om min blogg. Tycker att denna är i behov av lite förändring. Jag skulle fota mer. Mycket mer. Och blir bättre på photoshop. Men eftersom jag har min dator hemma i Dals Långed och jag sjäv befinner mig i Stockholm får photoshop vänta. Kameran har jag som tur är med mig. Jag hade också tänkt att jag skulle göra mig en riktig hemsida. Domän har jag redan. För under sommaren skulle jag ha så mycket tid. Tid till allt detta. Samtidigt som jag skulle jobba i den färgglada butiken, träffa alla fina vänner här i Stockholm och övriga landet, lyxa till det med fika, njuta av vin på balkongen... Ja allt detta. Tur att sommaren bara har börjat eller hur var det nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar