fredag 25 december 2009

Projekt som räcker länge.


Så var julen här med allt vad det innebär. Hemfärd till familj och träffa vänner och bekanta. Mängder av mat och så de fina klapparna! Snö, kyla och det obligatoriska slasket som nu har infunnit sig. Jag gillar det! Ja kanske inte blasket, men allt det andra! Framförallt gillar jag att jag tagit mig lite ledigt och bara sitter och njuter. Tillsammans med projekt som räcker länge. Stickning! Tre projekt på gång. En grön halsvärmare med fina löv i alpackagarn, en grå kofta/mysgrej i fint ullgarn från Wålstedts och en riktigt kofta med fint våffelmönster i tunnt schetlandsullgarn. Både gamla och nya projekt som jag hunnit olika långt med. Underbart att sitta och pyssla med dessa projekt. Tröttnar jag på ett kan jag alltid fortsätta på ett annat. Det kommer att sysselsätta mig hela julen. Mums!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar