onsdag 24 november 2010

Oj oj oj.


Mycket som händer. Mycket att göra. Mycket att tänka på. Mycket att känna. Mycket fint.

Jag gillar det. Nu ska jag och Doris ut och fara en liten helg. Kul. Spännande. Trevligt. Kärt återseende. Men just nu känns det hela lite jobbigt. 43 mil är ju ändå en bit. Till råga på allt har jag dessutom kommit in i ett otroligt skönt arbetstempo. Ett flow som vissa skulle kalla det. Är lite orolig att tempot kommer att förändras efter resan. Det är ju alltid så. Värt det är det ju. Är jag övertygad om att det kommer att ge mig mängder av energi. Vänner, riktigt goda vänner. I Malmö. Fint.

Åh så mycket känslor. Allt på samma gång. Så mycket jag vill göra. Så mycket att tänka på. Det får liksom inte plats. Men jag gillar det. Jo det gör jag faktiskt. Nä. Jag älskar det. Så är det med den saken. Energi på det.

Dessutom har jag fått brev. Det var MYCKET trevligt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar