fredag 24 september 2010

En bra dag.


Jag skriver mycket. Hela tiden. Tankar, känslor och händelser. Det känns bra. Då behöver jag inte ha ALLT i huvudet. Idag har mycket släppt tycker jag. Jag har beställt lite nytt material på internet. Heja snigelposten. Det gick idag att skriva ut bilder på skolan också. Det tillfredsställde mig mycket. Jag har fortsatt att tapetsera mina väggar vid min arbetsplats i skolan med mängder av bilder. Jag gillar det stället. Det är bra. För där ska jag spendera mycket tid framöver. Jag känner att jag är på gång. Det är skönt. Övar på att vara vuxen, fatta kloka och bra beslut också. Jag tycker att det går förvånansvärt bra. Undrar lite stilla varför jag inte gjort det tidigare bara. Nu är det jag. Och Doris.





Jag har hittat konstnärer på internet som jag verkligen tycker om. Från Tunisien. Givetvis. Ett galleri i Tunis (huvudstaden i Tunisien) hade en mycket bra hemsida. Mycket inspiration på det. Favoritkonstnären just nu är Patricia K Triki. Fina bilder. I like. Skulle vara enormt rolig att besöka detta galleri. Ja, staden lockar ju den också. Bilderna kommer från galleriets hemsida. Där fanns ju också många andra roliga konstnärer att kolla in.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar