fredag 19 november 2010

Hålla-på-andet.


Det är ju så att jag håller på. Mest hela tiden. Med allt möjligt. Just nu väldigt mycket med bilder. Foton. Små. Jag läser också mycket. Trots att jag i början på veckan hade grava koncentrartionssvårigheter och inte fick något gjort. Verkade det som. Men hjärnan arbetar konstant. Natt som dag. Jag drömmer om skolan. Om färg. Om folk. Vänner. Skägg. Nu är balansen återställd. Koncentartionen är åter tillbaks.

Jag broderar. Jag färgar. Jag skriver. Jag tänker. Jag njuter. Jag klipper. Jag fikar. Jag funderar. Jag trivs.













2 kommentarer:

  1. Hej Frida
    Vilken fin blogg du har, jag blir så inspirerad. De här fina små svartvita fotona... underbart. Jag har en ny blogg på min hemsida, där kan du kolla vad jag gör just nu, mest collage.. river och rotar i gamla tidningar... www.jannikesimonsson.se
    Ha det fint, Jannike

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!! Härligt att höra ifrån dig! Fin sida du har! Kram!

    SvaraRadera