tisdag 15 juni 2010

Galleri Vals.


Sommarens projekt för mig är att jag ska vara med och ställa ut på Galleri Vals i Håverud med start 10 juli 2010. Jag håller på att tillverka en större grönska som ska hänga i taket. Underbart roligt. Först och främst att faktiskt ställa ut och arbeta med den fina lilla familjen som driver galleriet. Det är så att man blir kär. Men också att göra grönskan i större skala. Jag gillar att arbeta med stora skalor. Detta passar mig.

Tidigare i vår. I mitten av maj var jag och några fina vänner och besökte galleriet. Underbara lokaler. Ligger precis vid akvedukten, ett populärt resemål i Dalsland. Förra sommaren var första sommaren som galleriet var öppet. Så mycket potential detta ställe har. Så roligt att få vara en del av det.

Utställningen ska heta: "art inspired by the force of nature".
Passar mig perfekt. Spännande och roligt.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar