söndag 23 januari 2011

Terminsredovisat.


Det var fina dagar. Torsdag och fredag. Mängder av intressanta och bra diskussioner. Fina människor som gör otroligt bra saker. Jag känner mig stolt. Stolt över att få gå på denna skola att få lära känna dessa fina människor. Att få ta del av allt det som händer här. Utveckling är som en drog.

Är nöjd med min redovisning. Tror jag. Jag fick sagt det jag hade tänkt mig. Fick konstruktiv kritik. Tycker att det är roligt att berätta för folk. Att folk lyssnar. Jag gillar att bjuda in folk. I det jag gör och det jag tänker. Men det är svårt. Mina tankar och känslor är ju glasklara för mig. Jag ser tydligt en röd tråd. Men att berätta om det, sätta ord på det. Det är svårt. Den största frågan är nu. Hur går jag vidare? Och vad betyder den frågan? Gå vidare? Men jag ska göra det. Snart. När förvirringen och tomheten har lagt sig. Jag ska skriva lite till. Fundera. Kanske ta en fika på skolan. Om det är någon där som vill fika med mig? På en söndag.



1 kommentar: