måndag 15 mars 2010

Nattvätta.






Ibland har man så mycket att göra, så roligt på skolan att man helt enkelt glömmer bort att man ska gå hem för att man har bokat tvättstugan. Då får man tvätta på natten. Jag tvättar bara på natten. Det är skönt att vara vaken när ingen annan är det. Nästan i alla fall.

Idag har jag haft en helt sjukt bra dag och jag önskar att alla dagar vore såhär fina. Men skulle man då uppskatta de här fina dagarna? Om alla var lika fina? Förmodligen inte.
Jag har fått mycket gjort, pratar med underbara vänner, nära och kära, fattat bra och roliga beslut, saker att se fram emot, saker att längta till. Det är så ofantligt mycket saker jag vill göra här i livet... Jag känner att det finns hopp, hopp om vår, sommar, nutid och framförallt framtid.

Jag är sjukt sugen på att fota. Fota massvis. Inte göra något annat. När ska detta ske?
När detta sug inträffar surfar jag på det här internet och finner mängder av foton att fullkomligt förälska sig i. Jag vill också. Jag vill också kunna. Jag vill också lära mig. NU!

Peter Hinson
är allt en hejare på det här med att fota. I like. Jag gillar inte allt han gör, men väldigt mycket.
Och vill man ha en massa fint ögongodis kan man kolla in på Gibbous Fashion. Fina kläder, fina foton, mycket fin och rolig hemsida. Då går tiden fort när man nattvättar.

I sommar ska jag fota och det mycket.

Inatt ska jag drömma om att jag köper en trisslott och vinner en massa pengar. Hoppas innerligt att det blir en sanndröm.
Saker jag skulle köpa:

1. Dragspel.
2. Stickmaskin.
3. Hus på landet. Där jag ska bo med Doris och mina pelargoner.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar